Valsts zemes dienests informē, ka sakarā ar informācijas sistēmu darbības pārtraukumu laika posmā no 2014.gada 29.decembra līdz 2015.gada 5.janvārim, ir plānotas šādas izmaiņas klientu apkalpošanā:
· līdz 2014.gada 23.decembrim nepieņemsim pasūtījumus izpildei paātrinātā kārtībā, ja plānotais izpildes termiņš ir laika posmā no 2014.gada 10.decembra līdz 2015.gada 5.janvārim un tehniski nebūs iespējams nodrošināt to izpildi;
· 2014.gadā pieņemtajiem un izpildē esošajiem pasūtījumiem 2015.gada 5.janvārī izpildes termiņš var tikt pagarināts par 2 (divām) darba dienām;
· 2014.gada 29. un 30.decembrī gaidīsim Jūs klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Gulbenē, Jelgavā, Jēkabpilī, Jūrmalā, Kuldīgā, Liepājā, Madonā, Rīgā, Rēzeknē, Valmierā un Ventspilī, lai izsniegtu izpildītos pasūtījumus vai sniegtu konsultāciju. Savukārt jaunus pasūtījumus nepieņemsim.
Citos klientu apkalpošanas centros klientu apkalpošana nenotiks.
2014-12-23
Valsts zemes dienesta informācija
|
|