Valsts zemes dienests informē, ka sakarā ar informācijas sistēmu darbības pārtraukumu laika posmā no 2015.gada 29.decembra līdz 2016.gada 4.janvārim, ir plānotas šādas izmaiņas klientu apkalpošanā:
* No 2015.gada 23.novembra nepieņems pasūtījumus izpildei paātrinātā kārtībā, ja plānotais izpildes termiņš ir laika posmā no 2015.gada 10.decembra līdz 2016.gada 4.janvārim un tehniski nebūs iespējams nodrošināt to izpildi;
* Visiem pieņemtajiem pasūtījumiem izpildes termiņš var tikt pagarināts par 2 (divām) darba dienām;
* Izmaiņas klientu apkalpošanas laikos 2015.gada nogalē:
- 2015.gada 28., 29. un 30.decembrī gaidīs Jūs klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Gulbenē, Madonā un Valmierā. 29. un 30.decembrī nodrošinās tikai konsultācijas un pasūtījumu materiālu izsniegšanu.
- 2015.gada 28. un 30.decembrī gaidīs Jūs klientu apkalpošanas centros Balvos,Limbažos un Valkā.30.decembrī nodrošinās tikai konsultācijas un pasūtījumu materiālu izsniegšanu
- 2015.gada 28., 29. un 30.decembrī Klientu apkalpošanas centrs Alūksnē slēgts.
* 2016.gada 4.janvārī reģistrēs pasūtījumus, pamatojoties uz elektroniskajā pasta adresē 28., 29. un 30. decembrī saņemtajiem pieprasījumiem.
Vienlaikus tiek atgādināts, ka pasūtījuma izpildes statusu var pārbaudīt, izmantojot www.kadastrs.lv sadaļu “Mani pasūtījumi VZD” un mobilās aplikācijas funkciju „Meklēšana”/”Apskatīt pasūtījumu”, ievadot pasūtījuma numuru.
Neskaidrību gadījumā lūgums zvanīt uz informatīvo tālruni 67038800.
VZD atvainojas par radītajām neērtībām un aicina savlaicīgi veikt un saņemt pasūtījumus!
Valsts zemes dienesta Vidzemes reģionālā nodaļa, tālrunis: 64225027
adrese: Rīgas iela 47, Valmiera, LV-4201